Ar smaržām varam izcelt personību un piešķirt tai jaunas šķautnes. Tā kā mans sievišķīgums drīzāk izpaužas manā attieksmē pret pasauli, ārēji atļaujos izmantot dažādus vīrišķīgus elementus, kreklu, zābakus, unisex un pat vīriešiem domātus aromātus. Tie ir labi sabiedrotie, lai šajā visai vīrišķīgajā pasaulē spētu drosmīgāk pastāvēt par sevi, pieredzē dalās rakstniece un publiciste Sanda Krasta.

Viņa atzīt, ka modē arvien vairāk ienāk unisex koncepts. “Vide, kurā dzīvojam, ir samērā daudzveidīga un katrs var izvēlēties sev tuvāko. Lai arī man patīk saspēle starp trauslo un stipro, vīriešu smaržas un dažādi unisex aromāti man dod vajadzīgo pārliecību nebaidīties, būt drosmīgai un sarežģītās situācijās – pat izdzīvot,” piebilst Sanda.

 

View this post on Instagram

 

kā smaržo laime? mirkļa prieks? vasara uz skrejriteņa? man gribētos, lai smaržu pudelītē kāds ieliktu tikko norauta pēcpusdienas sasildīta siltumnīcas tomāta smaržu. un rasas klātu meža aromātu rītausmā, pilnu dzīvības, miera. un mirkli, kad mīļotais saņem aiz rokas un smaidīgs, bezrūpīgs aicina ķert viļņus jūrā. tās ir smaržas ar stāstu. jā, manas smaržas vienmēr ko stāsta. jā, tikai aiznestas uz mājām, mazās pudelītes no veikala plauktiem uzsāk savu īsto dzīvi, kļūstot par daļu no manis pašas. jā, es esmu gatava kādam jaunam stāstam (kādām jaunām smaržām). p.s. manos šodienas storijos konkurss ar dāvanu karti no iepirkšanās centra internetā @220.lv. kā arī atgādinu, ka līdz 29. augustam, iegādājoties smaržas vai kosmētiku virs 40 eiro, saņem 5 eiro atlaidi – uzreiz! gribi visu izsmaržot? dodies uz @220.lv klātienes veikalu Akropolē! #220lv #sadarbība #parfimerijas_dienas

A post shared by S a n d a K r a s t a (@sanda_krasta) on

Smaržu un parfimētās kosmētikas segmentā daļa pircēju joprojām izvēlas klasiskos aromātus, tomēr daļa patērētāju eksperimentē arī ar jaunākajiem unisex hītiem.

Smaržu TOP 5

Šobrīd TOP5 populārākie unisex aromāti tirdzniecības centrā internetā 220.lv ir “Calvin Klein CK One”, “Gucci Memoire D’Une Odeur”, “Montale Paris Incense Tiare”, “Molinard Musc”, “Tom Ford Costa Azzurra”.

Unisex smaržu koncepts palīdz nojaukt robežas. Personība nav stāsts par vīrieti vai sievieti, bet gan cilvēku ar savām interesēm, nodarbošanos, sapņiem, mērķiem, arī vizuālo tēlu. Tajā brīdī, kad mums jāatrod savai personībai atbilstošas smaržas, lielākā kļūda, ko pieļaujam, ir domāšana ar galvu, nevis ļaušanās sajūtām. Ir nepareizi sākt prātot par to, ko par izvēli teiks citi, vai smaržas ir modē, tādas jau ir manai draudzenei. Tajā brīdī, kad ļaujamies sajūtām, īstās smaržas satiek savu cilvēku un otrādi,” pieredzē dalās S. Krasta.

Foto: Unplash.com

Izsaki domas

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.