Dzērienu kultūrā parādījies jauns trends – bezalkoholiski stipro dzērienu atdarinājumi, kas imitē ierastās garšas un rada sajūtu, kā dzerot oriģinālo dzērienu. Visiem ierasts ir bezalkoholiskais alus, šampanietis un vīns, taču nu šī dzērienu kategorija ir sasniegusi jaunu līmeni, parādoties arī viskijam, rumam, vermutam, džinam u.c. Austrālijas zīmols Lyre’s ražo stipro alkoholu atdarinājumus, kas kopš janvāra pieejami arī Latvijā.

Pasaulē šāda veida produktu lietošanas kultūra ir ļoti attīstījusies un nu arī Latvijā cilvēki arvien vairāk domā par alternatīvām, daļēji vai pilnībā izslēdzot alkoholu, un šī pasaules zīmola ienākšana Latvijā noteikti aktualizēs pasaules trendu arī pie mums, pauž pasaules bārmeņu čempions Andris Reizenbergs.

Lyre’s veiktajā pētījumā* noskaidrots, ka 75% alkohola lietotāju ir gatavi mazināt savu alkohola patēriņu, un no tiem 70% norādījuši, ka iemesli ir veselības uzlabošana un konkrētais dzīves posms.

Bārmenis atklāj, ka Lyre’s stipro dzērienu sortimentā ir džina, viskija, ruma, vermuta un dažādu aperatīvu atdarinājumi. Zīmola mērķis ir sniegt pasaulei iecienītas, pārbaudītas un sarežģītas kvalitatīvu stipro dzērienu garšas.

“Kas nav mazsvarīgi, šie dzērieni satur zemāku kaloriju daudzumu nekā oriģinālie stiprie dzērieni, uz kuriem balstītas receptes. Lyre’s ir vegāniski, bezglutēna, bezlaktozes produkti bez alergēniem, turklāt ražoti tikai no dabīgām izejvielām un ar zemu kaloriju un cukura daudzumu. Lyre’s piemēroti baudīšanai ar ledu, kā arī jaukšanai kokteiļos, zīmolu atzinīgi vērtē bārmenis.

Reizenbergs stāsta, ka zīmola nosaukums Lyre’s cēlies no Austrālijas putna lyrebird, kas ir pasaulē visapbrīnojamākais mīms jeb atdarinātājs. Šis putns spēj atdarināt dažādas skaņas, pat mobilā telefona zvana signālu! Ar šādu ambīciju strādā arī Lyre’s kompānija, atdarinot klasiskus un visiem zināmus dzērienus bezalkoholiskā veidā.

“Tas ir liels gods pārstāvēt pasaulē godalgotu zīmolu. Saņemtie apbalvojumi šiem dzērieniem ir godam nopelnīti, un to apstiprinās ikviens, kurš nobaudīs šos dzērienus. Priecājos par iespēju attīstīt šāda tipa produktu lietošanas kultūru arī Latvijā. Esmu pārliecināts, ka katram ir situācijas, kurās jāatsakās no alkohola lietošanas, taču ir vēlme baudīt iecienīta dzēriena garšas buķeti,” stāsta zīmola Lyre’s vadītājs Latvijā Andris Reizenbergs.

Izsaki domas

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.